بازی F.E.A.R 2 برای XBOX 360

F.E.A.R 2 for XBOX 360
بازی F.E.A.R 2 برای XBOX 360

ویدئو محصول :

F.E.A.R 2 for XBOX 360

  • قیمت :  61,000 تومان  
  • قیمت برای شما : 54,900 تومان

پلتفرم : Xbox 360
رده سنی : +17
توسعه دهنده : Monolith Productions
ناشر : Warner Bros
ژانر بازی : اکشن . تیراندازی . ترسناک
تعداد دیسک : 1

بازی F.E.A.R 2 برای XBOX 360:

بازی  F.E.A.R 2 Xbox 360 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی، ترسناک و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Monolith Productions توسعه یافته و به وسیله Warner Bros و با همکاری Interactive Entertainment در فوریه 2009 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

بازی F.E.A.R 2 برای XBOX 360

 

این بازی دومین شماره از سری بازی های F.E.A.R است که منتشر شده است. بازی ادامه ی داستان نسخه اول و وجود Alma موجود ماورالطبیعی می باشد. در بازی شما در نقش Micheal Becket عضو تیم Delta Force هستید. بازی از جایی شروع می شود که کارکتر شما در حال توهم دیدن از یک شهر مخروبه می باشد و Alma را مشاهده می کند که از میان مخروبه ها نزدیک می شود.

هنگامی که او کاملا به هوش می آید طی یک سری اتفاقات متوجه می شود که او و هم تیمیانش درگیر پروژه ای به اسم Harbinger شده اند و تنها راه رهایی از آن کشتن Alma می باشد. گیم پلی بازی  از نکات بسیار جالب و تحسین برانگیزی برخوردار می باشد. بازیکنان در هر لحظه ترس را به معنای واقعی تجربه خواهند کرد و همین امر سبب جذابتر شدن بازی شده است. در بازی اسلحه های گوناگون با قدرت های متفاوتی وجود دارند که می توانید از هریک استفاده نمایید و ارواح، موجودات و انسان های آلوده را نابود کنید.

هم اکنون میتوانید این بازی را از فروشگاه جوان گیم سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و از بازی کردن لذت ببرید .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی F.E.A.R 2 برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *