بازی Conflict – Desert Storm برای PS2

Conflict - Desert Storm for PS2
بازی Conflict - Desert Storm برای PS2

ویدئو محصول :

Conflict - Desert Storm for PS2

  • قیمت :  40,000 تومان  
  • قیمت برای شما : 34,500 تومان

پلتفرم : Play Station 2
رده سنی : 13+
تاریخ عرضه رسمی : October 1, 2002
توسعه دهنده : Pivotal
ناشر : SCi
ژانر بازی : تیراندازی
تعداد دیسک : 1

بازی Conflict – Desert Storm برای PS2 : 

بازی Conflict – Desert Storm برای PS2 ، در این بازی یک تیرانداز اول شخص / سوم شخص است و با فشار دادن یک دکمه می توان هر حالت را تغییر داد. شما و تیم خود برای انجام مأموریت هایی با اهداف خاص اعم از نفوذ به پایگاه ، تخریب سایت SAM یا ترور یک ژنرال مخالف اعزام می شوید. هم می توانید مردان خود را به صورت جداگانه کنترل کنید و هم برای آنها سفارش ارسال کنید.

به مردان شما می توان دستور حمله ، عقب نشینی ، پیروی ، ماندن و انجام کارهای دیگر را داد. اگر مأموریت به آن احتیاج دارد ، باید در حالی که تیم شما اسلحه های موجود در خودرو را کنترل می کند ، با تانک و جیپ رانندگی کنید. همچنین این امکان وجود دارد که با دوستان خود حداکثر چهار بازیکن تعاونی داشته باشید ، هر کسی یک سرباز را در تیم شما کنترل کند.

در پایان هر مأموریت ، اگر عملکرد خوبی داشته باشید ، به مردانتان به خاطر شجاعت مدال می دهید. اگر به اندازه کافی سخت کار کنید ، حتی ممکن است بتوانید مدال افتخار را بدست آورید. این بازی دارای یک کمپین Co-Op برای 2 بازیکن است.

بازی Conflict - Desert Storm برای PS2

اگر به دنبال تجربه بازی های متنوع بر روی کنسول پلی استیشن 2 هستید ، از تنوع باورنکردنی همه بازی های PS2 ما بازدید کنید. در فروشگاه جوان گیم بیش از 1700 عنوان بازی پلی استیشن 2 موجود می باشد که هم اکنون میتوانید سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و از بازی لذت ببرید .

 

نسخه نشر گردو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی Conflict – Desert Storm برای PS2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *