بازی Escape from Monkey Island برای PS2

Escape from Monkey Island for PS2
بازی Escape from Monkey Island برای PS2

ویدئو محصول :

Escape from Monkey Island for PS2

  • قیمت :  40,000 تومان  
  • قیمت برای شما : 34,500 تومان

پلتفرم : Play Station 2
رده سنی : 13+
تاریخ عرضه رسمی : June 19, 2001
توسعه دهنده : LucasArts
ناشر : LucasArts
ژانر بازی : ماجراجویی
تعداد دیسک : 1

بازی Escape from Monkey Island برای PS2 :

بازی Escape from Monkey Island برای PS2 ، گایبروش تریپ وود سرانجام دزد دریایی زامبی LeChuck را شکست داده و با ایلین مارلی نازنین خود ازدواج کرد. این زوج خوشبخت از ماه عسل مهیج در حال بازگشت به خانه هستند. اما وقتی به جزیره Melee می رسند ، متوجه تغییرات بسیار عجیبی می شوند. یک غریبه مرموز که خود را چارلز ال چارلز می نامد در حال سازمان دادن کارزاری برای تبدیل شدن به فرماندار بعدی است. تاجر استرالیایی Ozzie Mandrill در حال تبدیل کردن کارائیب به جاذبه ای برای گردشگران است.

و علاوه بر این ، عمارت الین در حال تخریب است! به طور طبیعی ، این قهرمان ما است که می تواند همه چیز را به حالت عادی برگرداند ، حتی اگر این به معنای سفر به جزایر عجیب و غریب و حل معما در راه باشد. Escape From Monkey Island دنباله ای مستقیم از بازی The Curse of Monkey Island است و چهارمین بازی از مجموعه Monkey Island است. گیم پلی بازی عمدتا به پازل های مبتنی بر موجودی و گفتگوهای انشعابی متکی است ، دقیقاً مانند قسمت های قبلی. رابط کاربری مشابه Grim Fandango است: از ماوس استفاده نمی شود و تعامل از طریق دستورات حساس به متن انجام می شود که هر زمان که روی Guybrush نزدیک به یک شی navig بروید روی صفحه ظاهر می شوند. این بازی از پس زمینه های پیش ساخته و مدل های شخصیت های سه بعدی استفاده می کند.

بازی Escape from Monkey Island برای PS2

اگر به دنبال تجربه بازی های متنوع بر روی کنسول پلی استیشن 2 هستید ، از تنوع باورنکردنی همه بازی های PS2 ما بازدید کنید. در فروشگاه جوان گیم بیش از 1700 عنوان بازی پلی استیشن 2 موجود می باشد که هم اکنون میتوانید سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و از بازی لذت ببرید .

 

نسخه نشر گردو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی Escape from Monkey Island برای PS2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *