بازی Forever Kingdom برای PS2

Forever Kingdom game for PS2
بازی Forever Kingdom برای PS2

ویدئو محصول :

Forever Kingdom game for PS2

  • قیمت :  40,000 تومان  
  • قیمت برای شما : 34,500 تومان

پلتفرم : Play Station 2
رده سنی : 13+
تاریخ عرضه رسمی : January 25, 2002
توسعه دهنده : FromSoftware, Inc.
ناشر : Agetec, Agetec, Inc.
ژانر بازی : نقش آفرینی
تعداد دیسک : 1

بازی Forever Kingdom برای PS2 :

بازی Forever Kingdom برای PS2 ، پیش درآمد سال 2000 Evergrace ، Forever Kingdom ماجراهای داریوش و همراهانش رویان و فائانا را شرح می دهد. یک جادوگر شیطانی به نام دارسول این سه ماجراجو را نفرین کرده است و باعث شده روح آنها به هم پیوند یابد. تنها با کاوش در سرزمین باستانی و مرموز قادر خواهند بود خود را آزاد کنند. برخلاف عنوان اول ، جایی که بازیکنان بین دو ماجراجو مختلف رفت و برگشت می کنند ، این تجسم از هر سه شخصیت پیروی می کند.

در حالی که فقط یک شخصیت در هر زمان قابل کنترل است ، همه دارای همان نوار زندگی هستند که از آن با عنوان Soul Gage یاد می شود. همچنین هر شخصیت دارای حملات جسمی و جادویی متفاوتی برای استفاده به دشمنان است.

بازی Forever Kingdom

جمع آوری اشیا and و سلاح ها نقشی اساسی در رشد شخصیت بازی می کند ، زیرا سیستم تسطیح بالا در RPG های سنتی از بین رفته است. در عوض ، ویژگی های یک شخصیت تحت تأثیر تجهیزات او قرار می گیرد. نه تنها تغییراتی که در لباس ایجاد شده توانایی تغییر در نبرد را ایجاد می کند ، بلکه بر نحوه درک شخصیت های دیگر از بازیکنان نیز تأثیر می گذارد. بسته به نحوه درک NPC از آنها ، بازیکنان ممکن است اقلام ارزان تری دریافت کنند یا به آنها اطلاعاتی داده شود که در غیر این صورت از آنها محرمانه نیستند. سلاح ها ، لباس ها و اشیا A یک شخصیت در زمان واقعی نشان داده می شوند ، بنابراین هرگونه تغییر فوراً ظاهر او را تغییر می دهد.

بازی Forever Kingdom برای PS2

اگر به دنبال تجربه بازی های متنوع بر روی کنسول پلی استیشن 2 هستید ، از تنوع باورنکردنی همه بازی های PS2 ما بازدید کنید. در فروشگاه جوان گیم بیش از 1700 عنوان بازی پلی استیشن 2 موجود می باشد که هم اکنون میتوانید سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و از بازی لذت ببرید .

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی Forever Kingdom برای PS2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *