بازی Alone in the Dark: Illumination نسخه PC

Alone in the Dark Illumination
Alone in the Dark

ویدئو محصول :

Alone in the Dark Illumination

  • قیمت :  44,800 تومان  
  • قیمت برای شما : 40,460 تومان

رده سنی : +12
تاریخ عرضه رسمی : 21 خرداد 1394
توسعه دهنده : Pure FPS
ناشر : THQ Nordic
ژانر بازی : اکشن
تعداد دیسک : 2

بازی Alone in the Dark: Illumination نسخه PC :

در این بازی Alone in the Dark: Illumination نسخه PC که وقایع آن در منطقه ی لوروویچ ایالت ویرجینیا اتفاق می افتد بازیباز بایستی با کابوس های شخصیت اصلی مقابله کند و خودش را از وقایعی که برایش روی می دهد زنده نگه دارد.

گیم پلی بازی بر اساس تیراندازی به دشمنان و روشن کردن محیط اطراف برای از بین بردن آن ها طراحی شده است. بدین ترتیب با روشن کردن یک منطقه، ناحیه ای امن را برای خود به وجود خواهید آورد و از ضربات دشمنان در امان خواهید بود.

داستان بازی Alone in the Dark Illumination :

پیش از شروع بازی می توانید از میان چهار شخصیت شکارچی، جادوگر، کشیش و مهندس یکی را انتخاب کنید و در قالب آن ها پا به میدان مبارزه بگذارید. ضمن آن که هر چه بیشتر در محیط بازی پیش بروید شخصیت شما ارتقا پیدا کرده و در نتیجه راحت تر می توانید با دشمنان مبارزه کنید.

بازی Alone in the Dark – Illumination به هیچ وجه بازی ترسناکی نیست و آن طور که سازنده روی آن مانور داده بود نتوانست بازیبازان را راضی کند.

بخش مولتی پلیر در بازی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید هرکدام از شخصیت ها را که مد نظرتان است , انتخاب کنید البته فراموش نکنید هرچه گروه شما کوچکتر باشد با چالش های بیشتری روبرو شده و همین امر باعث می شود تا هیجان را با تمام وجود احساس کنید همچنین بازی چهار کمپین با سطوح مختلف را شامل می شود که به پی بردن به رمز و رازهای شهر Norwich می پردازد . هرچه پیش می روید بازی به توانایی های شما می افزاید و اگر باهوش باشید می توانید از تاریکی برعلیه دشمنان خود استفاده کنید . در تمام مدت روشنایی دوستانتان همراهتان هستند ولی زمانی که تاریکی فرا رسد دیگر تنها هستید و راه فراری نیست . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست نده

 

حداقل سیستم مورد نیاز 

OS: Windows 7 SP1/ Windows 8 / Windows 8.1
Processor: Quad-core Intel or AMD processor 2.3+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 460 GTX or AMD Radeon 6850 HD series card
DirectX: Version 11
Hard Drive: 15 GB available space

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی Alone in the Dark: Illumination نسخه PC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *